Monday 23 January 2012

WHOAA !! :p


before aku start bukak mulut tengok nie dulu :

whoaa ! suke aku nengok nye. HAHA.. gatei beno farah nie.. alaa bukan slalu.. lepas tengok vdeo nie je.. huh.. seriously sweet gile deme.. tpi sayang just cinta jarak jauh ..beribu2 miles nye.. kalau aku conferm nangis dah.. HAHA.. -.- btw, ensem jugak bf nye.. haha.. tengok video sambil yu tengok bf dia jugak.. -.- untung la slalu dapat kiss.. aku pon nak jugakk !! xpe2.. nanti aku mintak dekat bf aku.. *ya allah farah.. ape nak jadi nie.. xbaik kiss2 nie.. ishh bukan nak minta sekarang.. nanti dah kawin la.. apeda.. hahahaha.. kalau aku dapat nie aku tak cari lain dah.. setia pada yang satu.. yola farah oii.. video nie tengok banyak kali pon tak puas.. sweet sgt kot.. untung la kaw dapat bf mcm nie..


*da la merapunye cik farahadilla oii.. ape la yang kamu labun.. HAHAHA -.-
ok la bye

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...